Це просто!
Якщо товар не відповідає вашим запитам та очікуванням, його можна повернути впродовж 14 днів з дати продажу.
Важливо:
Ми приймаємо товари належної якості при збереженні оригінальних етикеток і ярликів, без пошкоджень, ознак зносу або використання. Товар має бути повністю комплектним.
Зверніть увагу, що згідно з чинним законодавством, деякі товари не підлягають поверненню.
Оформити повернення чи обмін можна декількома способами:
Ми здійснюємо обмін у вигляді повернення, а також розміщення нового замовлення та здійснення нової оплати. Відразу після відправки повернення здійсніть нове замовлення.
Відправити повернення Новою поштою:
• Заповніть форму на повернення товару. Номер замовлення знаходиться в вашому особистому кабінеті в розділі замовлення, також номер вказано в супровідних документах або товарному чекові.
• Роздрукований та підписаний бланк вкладіть в коробку з товаром.
• Відправте посилку за адресою:
Одеса, вул. Дальницька, 23/4 Відділення №3
Отримувач: +38063 104 2616 ФО-П “Гальцов Олексій”
Важливо:
• Посилку з поверненням оплачує клієнт. Ми не приймаємо посилок з післяплатою.
• Якщо ви повертаєте декілька різних замовлень, то потрібно оформити кожне повернення окремою товаро-транспортною накладною.
• Вартість доставки компенсується тільки в разі отримання товару з дефектами.
Звертаємо увагу:
• Кошти повернуться на вашу картку протягом 14 робочих днів з моменту перевірки отриманої посилки. Спосіб повернення коштів залежить від способу оплати замовлення.
• Якщо ви здійснили оплату готівкою кур’єру при отриманні, повернення коштів здійснюємо на номер IBAN. Дізнатися свій код IBAN ви можете тут.
• Якщо ви здійснили передоплату на сайті, повернення коштів відбудеться на картку, з якої ми отримали оплату.
Повернути товар в роздрібний магазин або пункт видачі товару:
• Звернутися до каси за місцем здійснення покупки.
• Надати розрахунковий документ, товар та документ, що засвідчує особу (паспорт чи водійське посвідчення).
• Представник компанії проведе огляд товару, після чого буде прийняте рішення по проведенню повернення.
• Заповнити заяву на повернення.
• Після огляду товару здійснюється повернення коштів.
Важливо:
При оплаті за товар банківською картою, при поверненні товару обов'язкова наявність карти, з якої була проведена оплата.
На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в таких випадках:
• минуло понад 14 днів з моменту отримання товару
• відсутня заповнена «Заява на повернення товару»
• неповна комплектація повернення: відсутня упаковка, в якій товар був доставлений, відсутні ярлики, етикетки та ін.
• товар був у вжитку
Шкода, але ми не зможемо оформити повернення на:
• парфумерно-косметичні засоби
• гребінці
• рукавички
• спідню та постільну білизну
• панчішно-шкарпеткові вироби
• товари в аерозольній упаковці
• корсетні товари
Весь перелік товарів, які не підлягають поверненню, визначений Постановою Кабінета Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.