Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Спиці для велосипеда

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою
Відображення:

Часто непомітний, але дуже важливий елемент деталей колеса велосипеда - це спиці. Те, що на перший погляд може виглядати як тонка металева нитка, насправді є інженерно точною і розрахованою деталлю. Від правильного підбору й встановлення спиць залежатиме чи витримає колесо навантаження від ударів. Сучасні велоспиці гнучкі й міцні, чудово демпфують вібрації та зменшують витрати енергії при обертанні колеса. Величезне різноманіття схожих візуально, але зовсім різних за характеристиками спиць може поставити у глухий кут при виборі. Саме тому ми в цьому матеріалі розберемо детальніше, що ж таке велоспиці, яку роль вони відіграють та які бувають різновиди. 

Особливості і призначення велосипедних спиць

Спиці для велосипеда не просто елемент, який поєднує обід та втулку. Вони виконують одразу декілька важливих функцій, завдяки яким колесо залишається легким, але при цьому міцним і витривалим. Основне завдання. яке виконує кожна велоспиця - це рівномірне розподілення навантажень по колесу. При кожному обертанні колеса частина спиць натягується, в той час як інша - навпаки, послаблюється. Це дозволяє колесу велосипеда залишатись гнучким і жорстким водночас, що необхідно для безпечної експлуатації. 

Спиця велосипедна залежно від призначення й стилю катання може бути виготовлена з різних матеріалів:

  1. Нержавіюча сталь - поєднує у собі оптимальну вагу, міцність та довговічність. Саме з такого матеріалу виготовляють більшість спиць для різних видів катання, вони оптимальні як за якістю, так і за ціною. 

  2. Алюміній - легкий, але менш міцний матеріал, застосовується доволі рідко у висококласних легких колесах. 

  3. Карбон - висока якість у поєднанні з легкістю та жорсткістю. Велоспиці з карбону використовуються у шосейних велосипедах або для тріатлону. 

  4. Титан - це гнучкий і дуже пружний матеріал, який при цьому є доволі зносостійким. Застосовується зрідка у кастомних моделях для гравійних велосипедів. 

Окрім матеріалів, при виборі спиць важливо враховувати наступні конструктивні особливості, за якими вони відрізняються. 

  • Тип головки. Існують два поширені типи- це класичні зі згином (J-bend), які підходять для більшості втулок й легко замінюються. Другий тип - прямі спиці, які встановлюються у спеціальні втулки, вони менш схильні до деформації, але складніші в обслуговуванні. 

  • Профіль. Круглі спиці, знову ж таки, класика, вони є універсальними та найпоширенішими. Другий варіант - плоскі спиці, вони мають кращу аеродинаміку і використовуються в основному в шосейному спорті або тріатлоні. 

  • Перетин. Існують спиці, які мають однакову товщину по всій довжині, вони стабільні та прості у використанні. Або інший варіант - спиці з батингом, які будуть товщими на кінцях, але тоншими по центру. Шляхом батингу досягається менша вага велоспиці при збереженні жорсткості. 

Зважаючи на всі перераховані характеристики, стає очевидним, що різні типи велосипедів потребують різних видів спиць. Наприклад, для агресивного катання по бездоріжжю, краще підійде батована або посилена модель, тоді як для шосе важливіша легкість.

Асортимент спиць для велосипеда

Не існує універсальної моделі спиць, яка підходила б для усіх стилів катання, тому при виборі важливо врахувати навантаження, тип обода й інше. Ми розкажемо про різні стилі катання і які саме спиці купити для того чи іншого велика. Спиці для МТБ повинні бути максимально витривалими до постійних ударів, скручувань і розтягнень. Найчастіше для цього стилю катання обирають спиці з нержавіючої сталі з подвійним батингом. Тип головки слід обирати виключно виходячи з моделі втулки. Довжина таких спиць, в основному, складає 260-290 мм, цей параметр також залежить від втулки та обода. Для МТБ велосипедів краще використовувати якісні батовані спиці у комбінації з надійними камерами на велосипед. Для шосейників важливими є легкість, аеродинаміка й точність натягу спиць. Тому тут переважають плоскі або батовані спиці з нержавійки, або іноді з карбону. Найчастіше на шосейну модель велика встановлюють від 18 до 24 спиць на переднє колесо і  20-28 на заднє. Використовують прямий варіант велосипедної спиці з високоточною посадкою, щоб мінімізувати перегин. Для міста пріоритетом є довговічність та простота в обслуговуванні, тому найпопулярнішими є спиці з нержавіючої сталі, з J-bend головкою. Встановлюють найчастіше від 32 до 36 спиць, на туристичні моделі інколи більше через високі навантаження. Чудовим варіантом буде встановити якісні антипрокольні покришки на велосипед для міста, в комбінації з міцними спицями. Для BMX, фіксів та фрістайлових велосипедів встановлюють жорсткі та стійкі до постійних навантажень спиці. Спиця для подібного велосипеда може мати діаметр 2.3 мм або навіть більше. Одне колесо може мати 36 - 48 спиць, інколи - більше, для максимальної міцності. Матеріал спиць для таких велосипедів - це сталь, яка може також мати антикорозійне покриття. Якщо ви шукаєте де придбати велосипедну спицю для заміни або хочете повністю зібрати нове колесо, запрошуємо до нашого магазину в Одесі. У нас ви отримаєте детальну консультацію, можете дізнатись скільки коштує потрібний тип спиць та особисто їх оглянути. В нашому інтернет-магазині adrenalin.ua ви отримаєте доступ до повного каталогу усіх доступних товарів разом з їх вартістю та описом. Ви маєте змогу замовити усі потрібні деталі чи велокомпоненти з доставкою у будь-яку точку України.

Як правильно підібрати велоспиці?

Підбір спиць - це не тільки про матеріал та вартість, важливо щоб колесо залишалось міцним. Треба врахувати одразу декілька важливих технічних параметрів. Звісно, перше, на що треба звернути увагу - показник довжини, вона може коливатись у різному діапазоні. Вимірюється цей показник від фланця втулки до обода, з урахуванням кута переплетення. Щоб не помилитися, краще скористатися спеціальним калькулятором, або звернутись до спеціаліста. Це дуже важливо, адже помилки при підборі можуть призвести до перекосу обода або неможливості правильно натягнути колесо. Кількість спиць не менш важливий параметр, який напряму залежить від стилю катання й типу вашого велосипеда. Памʼятайте, кількість спиць прямо пропорційна до кращого розподілу навантаження, але зі зростанням кількості спиць зросте й вага. Також не забувайте про підбір згідно з типом головки спиці, залежно від моделі втулки, яку ви використовуєте. Матеріал й форма спиць також істотно впливає на якість катання й загальну вагу колеса. Обирайте залежно від ваших потреб, типу велосипеда й вподобань щодо стилю катання. Коли виходить з ладу одна спиця, перед тим як купити нову й замінити зверніть увагу на деякі моменти. Перевірте, чи не постраждав обід, особливо якщо ви маєте алюмінієву чи карбонову модель. Варто також перевірити чи залишився натяг на інших спицях рівномірним й чи не почало “вести” геометрію колеса. У випадку, якщо з ладу вийшло одразу декілька спиць, рекомендуємо переспицювати усе колесо. 

Плюси покупки спиць для велосипеда в Adrenalin

Ми в adrenalin.ua приділяємо серйозну увагу детальній консультації клієнтів, щоб кожен мав змогу отримати товар, який ідеально задовольнить його потреби. Широкий асортимент усіх необхідних велокомпонентів та деталей охоплює різні стилі катання, від МТБ до турінгу. Якщо ви знаходитесь в Одесі та шукаєте де придбати необхідне спорядження чи деталі, запрошуємо завітати до нашого магазину. Наші консультанти підкажуть вам скільки коштує вподобаний товар й розкажуть більше про його характеристики. В нашому магазині також працює веломайстерня, де ви можете поспілкуватися з майстром і за потреби отримати обслуговування вашого велосипеда. Наш інтернет-магазин пропонує різноманітний каталог товарів, ви можете онлайн ознайомитись з ціною та детальним описом кожного. Знаходячись в будь-якій точці України ви можете замовити необхідний товар з доставкою додому. 

 

Вгору