Кількість
|
Вартість
|
||
|
Обід велосипедного колеса - це база колеса, він визначає набагато більше, ніж може здатися на перший погляд. Цей елемент формує жорсткість, геометрію та зносостійкість колеса, відповідно, впливає на амортизацію та керованість. Тому якщо ви плануєте купити новий обід на велосипед, треба розуміти, що це конструктивна база, на якій тримається все колесо.
Від конструкції, профілю, ширини та матеріалу обода залежатиме, які покришки на велосипед можна встановити. Зважаючи на усі перераховані особливості, вибір такої деталі велосипеда має бути уважним й детальним. Ми в цьому матеріалі розкажемо вам більше про конструкційні особливості ободів для велосипеда, щоб ви легко могли обрати потрібний для себе.
Призначення обода на велосипед
Більша частина сучасних ободів на велик виготовляються з алюмінієвих сплавів або карбону. Ця деталь може мати різний профіль, кількість шарів, додаткові підсилення, залежно від стилю катання. Ми перерахуємо для вас найважливіші технологічні особливості, на які варто звертати увагу:
-
Кількість шарів - найчастіше зустрічаються подвійні ободи або одинарні моделі. Подвійний велообод має в розрізі горизонтальну перемичку, відповідно, має додаткове ребро жорсткості. Це найпопулярніший варіант, який застосовується зараз майже у всіх велосипедах. Така конструктивна особливість дозволяє колесу краще витримувати удари та не деформуватися при навантаженні. Існують також ободи без додаткової перегородки всередині. Вони легші, але набагато менш зносостійкі, тому використовуються тільки в деяких моделях прогулянкових велосипедів.
-
Пістонування - технологія, яка протидіє так званому “вигризанню” отворів під спиці під час натягу. Отвори під спиці посилюють спеціальними металевими вставками, які й називають пістонами. Ці маленькі вставки додатково розподіляють навантаження по стінках обода. Пістонований диск на велосипед більш стійкий до деформації, довше служить й має привабливіший вигляд. Пістонування може бути одинарним або подвійним, залежно від потреб й стилю катання. Одинарне пістонування найбільш розповсюджене, в такому випадку пістонується лише зовнішній шар диска. Такий варіант чудово підійде для більшості стилів катання, окрім більш агресивного на кшталт даунхілу. Для фанатів екстриму радимо звернути увагу на ободи з подвійним пістонуванням. В подібній моделі пістон проходить через зовнішню стінку й горизонтальну перемичку, тому надає більше жорсткості.
-
Безпістоновий обід - деякі сучасні моделі, розроблені для шосе або трейлу, мають посилену зовнішню стінку без пістонування. Такий варіант конструкції дозволяє максимально зменшити вагу велообода без суттєвої шкоди для жорсткості. Така технологія потребує точного виробництва та через вартість використовується частіше в висококласних моделях.
-
Тип гальмів - залежно від того, яка гальмівна система на вашому велику треба обирати певний обід. Для гальм типу V-brake потрібна фрезерована поверхня, адже процес гальмування виконується за допомогою обода. Інші ободи створені для дискових гальм, тож вони відрізнятимуться як візуально, так і вагою.
-
Сумісність з “безкамеркою” - лише ободи, які мають спеціальний внутрішній профіль й герметизацію, можуть працювати у безкамерній системі. Ця особливість конструкції дозволяє знизити тиск у шині й зменшити ризик проколів. Якщо ви хочете покращити свій велосипед, зверніть увагу на такий тип дисків на велосипед.
-
Ширина обода - від цього параметра залежить, які саме покришки й відповідно камери на велосипед можна встановити. Шосейні ободи мають вужчий профіль (17-21 мм), а МТБ - ширший (25-35 мм або навіть більше).
Асортимент ободів (дисків на велосипед)
Кожна модель обода велосипедного створена з урахуванням специфіки навантажень, типу покришок, стилю їзди та особливостей гальмівної системи. Розглянемо найбільш популярні варіанти обода (дисків на велосипед), які існують на ринку:
-
шосейні ободи. Серед пріоритетних характеристик - легкість, аеродинаміка та стійкість. Такий вид диска матиме вузький профіль і буде розрахований на високий тиск у покришках. Переважають безпістонові варіанти, особливо коли йдеться про карбонові полегшені диски. Все більш популярними у шосейному спорті стають безкамерні системи, для яких потрібні відповідні ободи.
-
МТБ ободи. Для гірського велосипеда пріоритетом є міцність та ударостійкість, мають широкий профіль, найчастіше подвійні за конструкцією. В основному мають пістонування й посилену конструкцію для найкращої жорсткості.
-
ободи для міста. Тут важливими є зносостійкість та універсальність, найпопулярнішими є алюмінієві подвійні ободи. Можуть бути адаптовані як під дискові гальма, так і з гальмівною доріжкою під V-brake.
-
BMX/фрістайл ободи. В пріоритеті стійкість до постійних ударів та екстремальних навантажень. Мають посилену структуру, товсті стінки та широкий профіль, часто використовуються 36-спицеві системи.
Якщо ви шукаєте де купити обід для свого велосипеда й знаходитесь в Одесі запрошуємо відвідати наш офлайн магазин. У нас ви зможете особисто ознайомитись з усім доступним асортиментом, дізнатись ціну та детальні характеристики будь-якого товару.
Ознайомитись з усім каталогом товарів онлайн можна за допомогою нашого інтернет-магазину adrenalin.ua. На сайті ви можете дізнатись скільки коштує потрібний товар, переглянути його опис та порівняти з іншими. Замовити доставку будь-яких необхідних деталей колеса чи інших велокомпонентів можна у будь-яку точку України.
Як правильно підібрати велосипедний обід?
Правильно підібраний велосипедний обід має забезпечити ідеальну роботу всієї колісної системи, тому до цього питання слід підійти ретельно.
По-перше, треба впевнитись, що обід підходить вам за діаметром, найпоширенішими є наступні:
-
26” - стара класика МТБ, зараз зустрічається рідко.
-
27.5” - популярний діаметр серед трейлових та ендуро велосипедів.
-
28”/700С - стандарт шосейних, гравійних та міських велосипедів.
-
29” - МТБ колеса.
Звертайте увагу, що 28” та 29” можуть мати як однаковий посадковий діаметр так і різний, так само і ширину покришок та геометрію обода.
Внутрішня ширина обода - це показник, що визначає, які покришки можна буде встановити на такий обід. Для шосе 17-21мм (в розмірах покришок це 23-32мм). Для гравійних велосипедів 21-25мм (покришки 35-45мм). І для гірських велосипедів - найширші, 25-35мм і більше (шини 53-66мм).
Кількість отворів під спиці - це не менш важливий параметр, про який слід памʼятати при виборі. Найпопулярнішими варіантами є 24, 28, 32 та 36 отворів, цей показник повинен відповідати кількості посадкових місць у втулці. Пістонування отворів під спиці є фактором, який додасть довговічності вашому ободу, не забувайте про це.
Залежно від того, ободні у вас гальма чи дискова, система буде відрізнятись й обід.
Обираючи безкамерну систему, зважайте, що він має бути розроблений спеціально для таких цілей. Обід під безкамерку матиме позначення tubeless-ready.
Плюси покупки обода на велосипед в Adrenalin
В adrenalin.ua ми пропонуємо різноманітний асортимент усіх необхідних деталей, компонентів та аксесуарів для вашого велосипеда. В нашому магазині в Одесі ви маєте змогу не тільки дізнатись скільки коштує вподобана вами позиція, але й особисто оглянути її та отримати детальну консультацію. Наші консультанти завжди готові відповісти на усі ваші запитання та допомогти з підбором деталей відносно вашої моделі велосипеда.
Також на базі нашого магазину працює веломайстерня, де ви маєте змогу отримати всі необхідні процедури обслуговування. Наш веломайстер підкаже вам вартість заміни чи ремонту певних деталей й зробить усе в найкоротші терміни.
В нашому інтернет-магазині ви можете ознайомитись з каталогом всіх доступних товарів, їх ціною та описом. Замовити доставку вподобаних товарів можна у будь-який куточок України.